tisdag 22 mars 2011

UPPDATERING

Nu har det ju gått ett tag sedan jag skrev
något i bloggen, så tänkte därför göra
en liten uppdatering om vad som hänt i mitt liv.

För det första så har min hälsa inte varit
den bästa, kraftiga ilningar och riktig migrän
har följt mig i över en månad nu.

Som jag tidigare berättat så har jag varit på
en magnetröntgen som jag äntligen fått svar på.
Allt såg jättebra ut och helt normalt, så det är inget
fel i blodkärlen till hjärnan som vi tidigare befarat.

Men eftersom mina problem kvarstår så har jag
nu ökat dosen av smärtstillande och även fått
en "vid behovs medicin".
Förhoppningsvis kommer detta hjälpa men det
kan ta ett tag innan ökningen ger någon effekt.

Förutom detta så har även mina leder bråkat
en del, vissa dagar har jag knappt fått
på mig vantarna.

Lyckligtvis såg proverna bra ut så behövde
inte öka någon dos där.
Läkarna tror istället det beror på att vädret
växlar så mycket just nu och att det även kan
påverkas av en förkylning som legat på lur ett tag.

Allt det här har självklart gjort mig väldigt trött
och jag har därför inte bloggat så flitigt,
men jag hoppas ni som läser bloggen
har överseende med detta.

Nu ska jag fortsätta njuta av denna otroligt
fina vårdag ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar