söndag 29 november 2009

2 födelsedagar + 1:a advent

Denna helg har ägnats helt åt att fira min älskade far
och även min svärmors sambo på deras födelsedag.
Igår åkte jag och David hem till mina föräldrar för att
fira min pappa tillsammans med släkt och vänner.
Sedan åkte vi hem idag för att fira nästa födelsedagsbarn.

Eftersom det dessutom är 1:a advent idag så passade vi
på att julpynta lite och göra det extra mysigt hemma.
Tog med mig en mini-julgran hemifrån mamma och pappa
som jag satte upp i vardagsrummet.
Det blev jättemysigt.












Bjöd över Davids mamma och hennes sambo Owen
på middag och tårta.

Har varit en väldigt rolig men lång helg så ser fram emot
en god natt sömn i natt ^_^


1 kommentar:

  1. Fin lägenhet :).

    Alltid kul att se din blogg ska du veta.

    SvaraRadera